Frequently Asked Questions

Vi har samlet de mest hyppigt stillede spørgsmål om Opado nedenfor.

For at komme i gang med Opado, skal der udvikles en simpel integration til jeres POS system, så der kan registreres køb og tilmeldinger til programmet. Herefter er det kun et spørgsmål om at konfigurere jeres program i Opado.

Vi designer jeres program individuelt efter jeres ønsker alt efter om I ønsker at lave et program med opsamling af point, klippekort eller I bare ønsker at give særlige tilbud til medlemmer af jeres program.

Vores indtægter kommer via markedsføring af jeres kundeklub til nye medlemmer. I betaler først, når vi skaffer et nyt sign-up til jeres kundeklub eller når vi beriger et medlem af jeres kundeklub med ny data (f.eks. adresse, telefonnummer eller købsdata)

Nej, hvis en bruger kommer ind via jeres egne kanaler (butik, Facebook kanal, webshop mfl.) og herefter tilmelder sig jeres program på Opado, betaler I ikke noget. I vil først betale i det øjeblik vi markedsfører programmet overfor en anden bruger af Opado og ad den vej, skaffer jer et nyt kundeemne.

Ja, gennem Opado får I både adgang til nye kunder og opsamler data fra andre programmer, som I kan bruge til at gøre jeres kommunikation endnu mere præcis og derigennem højne jeres konverteringer.

Nej, kunden afgiver permission til både jer og til os, når han tilmelder sig jeres program. Hvis I på et senere tidspunkt skulle ønske at forlade os, kan I få overført kundedata til en ny platform.

Nej, deling af kundedata foregår altid med baggrund i kundens eksplicitte permission af deling. Det gælder både ift. slutbrugeren, som afgiver permission i forbindelse med tilmelding til et program og ift. detailvirksomheden, som skriftligt godkender, hvem Opado kan dele data med.

Vi er et team af digitale medieeksperter og bureaufolk, som har arbejdet med retail, digital og omnichannel marketing gennem mange år. Vi har bygget Opado efter at have set et hul i markedet for loyalitetsklubber.